torsdag 28 januari 2010

En kväll

Jaha, här sitter man. En kopp te i näven och ett trevligt kvällsparti Betis (favoriter: solkraft, ruin, puma, dröna, sländor). Gästerna har gått för en stund sedan, ljusen är fortfarande tända och det har varit en fin kväll. Imorgon blir det skolk från skolan, hoppsan. (Precis som det blev idag, åter en gång, på garntekniken. Istället blev det mysigast mys och mysigast gitarrmusik. Hoppsan.) Men imorgon är faktiskt dagen före min födelsedag, och det berättigar mig till en ledig dag bestämmer jag! Skönt att bara vara hemma, baka lite, fixa och dona lite, kanske fara till stan en sväng...
I väntan på lördagens klass-kalas!

Nu börjar ögonlocken kännas lite tunga, vilket ju är alldeles förståeligt med tanke på att jag klivit upp halv sex för att steka älgskav och koka potatis. Ibland är man allt seriös...

Så, idag orkas inte skriva mer än detta, istället lägger jag upp den fantastiska och utlovade bildserien på allas vår Arvid Nogast. Enjoy!






(Det är alltså trenchcoatsmönstret som bärs, som skall vara i fokus.)



(... Fastän Arvid stal uppmärksamheten ganska snabbt!)



























Nu skall här börja göras säng; min fantastiskt onda rygg ska få sig en rejäl omgång av spikmattan. Hoppas på 1-0 till mattan.

3 kommentarer:

  1. Nejmen. Har hon blogg? :)
    Så råligt.

    Och jo, jag menar skrämmande läskigt.

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag missade den där uppvisningen :( Jag hejjar oxå på spilmattan!

    SvaraRadera