onsdag 16 juni 2010

Ja, här sitter man då och istället-för:ar. Som vanligt.

... Jag skrev nyss ett långt inlägg om allt och ingenting, fick sedan kalla fötter och raderade allt. Det får vara för den här gången, man är inte alltid upplagd för att blogga. Inte ens som ett istället-för.

Imorgon kommer jag dock bli bjuden på middag i form av helgrillad ytterfilé och potatisgratäng, jojomen! Man tackar.
Och imorgon börjar en fantastisk del av mitt sommarlov, en del som kommer hålla i sig (och vara fantastisk) ända till den 4:e juli (med några dagars undantag)! Njuta njuta njuta ska jag göra.

Sedan inser jag att jag faktiskt inte har något vettigt att säga, får lite ångest men ska göra mitt bästa för att inte radera även detta inlägg. Så istället för att istället-för:a ska jag nu gå ner i tvättstugan.

Sedan ladda för ensam bilresa med bara mig och vägen. Jag gillar't.


.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar